6 Haziran 2014 Cuma

Ödül Aldım, Yiha!

Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs bana bir ödül vermiş.
Güldüren Blog Ödülü.
Demek ki güldürüyormuşum, ne güzel.
Sevindim buna, ödül aldığım için de mutlu oldum.
Teşekkür ederim *.*

Her şey gibi, ödüller de paylaşıldıkça güzel.
Ben de başkalarına dağıtacağım haliyle *.*

Yalnız şöyle bir sorun var, bu yıl o kadar az blog okudum ki.
Çok kendine dönük oldum, sadece yazdım.
Sizleri çok fazla takip edemedim, affedin.
Bu yüzden yeni blogları pek takip edemedim, ödülü daha çok ezelden beri bildiğim, güldüren bloglara vereceğim.
Yalnız "güldüren bloglar" bakın, altını çiziyorum.
Komikli şeyler yazanlar yani.
Yoksa ezelden beri takip edip sevdiğim başka bloglar da var, alınıp gücenmesin kimse.
Başlıyorum.

Deep beni sadece blogda yazdıklarıyla değil, benim bloguma bıraktığı yorumlarla da daima güldürür.
O benim blog arkadaşım ve en en en eski okurum.
Kaç senedir blog yazıyorum?
En çaylak zamanımda beni keşfetti ve o günden bu güne hiç bırakmadı.
Seni seviyorum Deep *.* 
Blogunu çok fazla okuyamadım bu yıl, beni affet! 
Ama gelecekte telafi edeceğim.
Hep yaz sen.

Mia son zamanlarda yazmıyor.
Bir ara ortaya çıktı, sonra geri kayboldu.
Ama yazdığında hep güzel anlatır başından geçenleri.
Mia'yı seviyoruz, ona gülüyoruz amaaa...
Ablasına daha çok gülüyoruz bu yüzden bu ödülden ablasına da göndermek istiyorum! 

Bakın Summer daha farklı biraz.
Hayatımda gördüğüm en en en yaratıcı insanlardan biri o. 
Gerçekten.
Onun blogunu okurken "Ay ne kadar komik ahahaha" diye gülmüyorum.
Daha çok şöyle bir şey oluyor "Ya ne tatlı allam" veya "Ne güzel düşünmüş!" şeklinde bir düşünce ve buna eşlik eden bir tebessüm.
O da sınava hazırlandığı için çok fazla yazamadı ama yazdıklarını okumaktan, radyomsu şeylerini dinlemekten daima büyük keyif alıyorum.
Çok tatlısın Summer!

En başta belirttiğim gibi, blogları çok fazla okuyamadım.
Oysa lisede, yorum bırakmasam da canavar gibi okurdum herkesleri.
Bu yüzden Mert'in blogunu da pek okumadım.
Ama o da, yorumlarıyla daima beni güldürmüştür.
Ayrıca sancılı final çalışmalarım sırasında twitterda beni yalnız bırakmadığı için de ayrıca müteşekkirim.
Tıpçılar küt kafalı oluyor ama, Mert küt kafalı değil herhalde.

Mina bir kartpostal etkinliği sayesinde tanıdığım biri.
Bana bir kart göndermişti, "Seni kendime benzettim, hadi mektup arkadaşı olalım" gibi bir içeriği vardı bu kartın. 
Ben tabii ki çok sevindim, ona cevap yazdım.
Ankara'ya gelince mektup işleri sekteye uğradı ama ben süper birini tanımış oldum.
Mina her zaman komik.
Onun düşünceleri, yaşamı her zaman harika geliyor bana.
Ne çok ağlak, ne çok her şeyi abartan, çok kıvamlı bi insan bence! 
Ayrıca benim idolüm.
Bunu her söylediğimde "Ay kendinize gelin, benden idol mü olur?" diyor ama yaptım oldu! 
Sanırım onun gibi bir insan olabilirsem, kendimi iyi bir insan sayacağım.
Onunki gibi bir hayatım olabilirse de mutlu olacağım eheh.

Seni seviyorum Mina!
Hem de sarhoş değilim bunları söylerken ahah.

Doğa çok tatlı bir kız.
Gerçekten.
Bir kitap kurdu ve anlatımı çok iyi.
Zaman zaman ben de onu kendime benzetiyorum, kitap zevki neye evrilecek, nasıl bi' şeye dönüşecek merakla bekliyorum.
Çok zeki olduğuna inanıyorum, kendisiyle barışık olduğuna inanıyorum, aklıbaşında olduğuna inanıyorum ve yazılarını okurken gerçekten gülüyorum!
Sanırım bir dönem katıldığım blog turundan bana kalan en iyi şey Doğa'nın blogunu keşfetmek oldu.
Hep yaz tatlı kız *.*

Tabii ki Tuğçe!
Onun içtenliğine, saflığına (ki burada saf 'saf salak' anlamında kesinlikle kullanılmıyor) bayılıyorum.
Çok tatlı videolar çekiyor ve ben videoyu durdurup Tuğçe'yle konuşuyormuş gibi yorum yazıp, videoyu izlemeye devam edip tekrar yorum yazmaya bayılıyorum.
Okuduğu kitaplar tarzım değil ama onun içtenliği dediğim gibi, yılmaksızın ve bıkmaksızın, keyifle kendisini takip etmeme neden oluyor.
Her videoya "Oha yeni video!" diye balıklama atlıyorum bu yüzden daha çok video çeksin, hep video çeksin *.*

Haydi ödül verdiğim güzel insanlar, üreyin ve yeryüzüne yayılın! 
AY PARDON YANLIŞ REPLİK! 
HATLAR KARIŞTI!
Siz de ödülü dağıtın diyecektim.

12 yorum:

  1. Yihhuu bu sayede yeni bloglar da keşfediyoruz :)
    Sen de hep yaz olur mu ? *.*

    YanıtlaSil
  2. "Üreyin", ha? Hım, enteresan...
    Ya of çok tatlısın, ben de blogunu takip ediyorum ama nedense bir dönem bana takan kişilere benim de onları takip ettiğimi hemen belli etmiyorum, yapmacık dururum diye korkuyorum. O yüzden blogumdan sıkılmalarını bekliyorum yorum falan yapmak için ama yeter be.
    ÇOK teşekkürler gerçekten, çok tatlısın. Utandırdın. Of. İnsanların benim utanabildiğimi bilmemesi gerekiyordu. Tamam gidiyorum ben. Görüşürüz. Öhöm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ahah. Sen de çok tatlısın. Çok takmıyorum takip ettiğim kişilerin beni takip edip etmediğini. Sevdiğim kişilerin beni sevip sevmediğini de takmam, daha ziyade sapık gibiyim. Bir internet arkadaşım var, "Beni nasıl tanımlarsın?" diye sordum, "Takılı kalmış kapı zili" dedi. Buna rağmen yılmadım, hâlâ yapışıyorum zavallıya ahah.

      Ne demek.

      Sil
  3. Valla dayaklıksın, herhalde yazmış birde. :D çok müteşekkirim bana bu yüreğin gibi temzib ir sayfada yer verdiğin için. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok tatlıyım, itiraf et! :D

      Sil
  4. Ben de seni seviyorum! Hatta seviyorum ulan! Ahhahhaha :D Kendi kıvamım bana jölemsi geliyor ama tartışmayayım, madem ödül almışım. Ödülümü alıp gidiyorum, naapıcam şimdi ben de mi dağıtacağım? Nasıl oluyor bu?
    Dönüyor musun sen eve? Dönmeden bir elele koşsaydık panikle ehehhehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jölemsi mi? Ahah :D Dağıt valla herkeslere.
      Pazartesi dönüyorum, sonra temmuzda geri gelcem. Yaz okulu, ayı kakası gibi şeylerle meşgul olucam. :D

      Sil
  5. bol bol gülelim hep. tişkürleer :)

    YanıtlaSil
  6. yaaa ben buna yorum yapmayı nasıl unutum!
    ilk okuduğumda bir hafta yüzüme gülümseme koymuştu halbuki ! :)
    şimdi teşekkür yazısı için sayfa linki ararken yorum yapmadığım aklıma geldi affet :(

    çok çoook teşekkür ederimm çok sevindirdin beni cessie'm! <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Summer, seni seviyorum *.* <3

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;