28 Kasım 2015 Cumartesi

21 kitap

Ağğ bilgisayarım çok yavaş allam! Şuraya bir görsel ekleyemedim ama bunun beni vazifemden alıkoymasına izin vermeyeceğim. Euphoric Blog çok sevdiği, bitmesin istemediği 21 kitabın bir listesini yapmış. Gaza geldim, ben de yapacağım. Gerçi benden 21 kitap çıkacağına çok inanmıyorum ama olsun.  Hatta siz de yapın, yaparsanız da bana link bırakın böylece gelip okuyayım *.*

1- Uyku - Annelies Verbeke
2- Ressamın Elkitabı - José Saramago
3- Mavi Sakal - Kurt Vonnegut
4- Katya'nın Yazı - Trevanian
5- Dövüş Kulübü - Chuck Palahniuk (yani bir senemi bu kitapla geçirdim şimdi ikiyüzlülük etmeyeyim)
6- Ayrılık Valsi - Milan Kundera
7- Bozkırkurdu - Hesse
8- Martin Eden - Jack London
9- Dorian Gray'in Portresi - Oscar Wilde
10- Bir Başka Ülke - James Baldwin
11- Lutetia - Pierre Assouline
12- Küçük Prens & Peter Pan
13- Kontrbas - Patrick Süskind
14- Harry Potter serisi tabiiki.
15- M Treni - Patti Smith (can simidi oldu, nasıl keyifli okudum)

Gerçekten de 21 kitap çıkaramadım. Az okuyorum demek ki, eh, kitabıma döneyim bari.

4 yorum:

  1. 21 yerine 23 terxihimdir,ilkinde 2-1-0 gibi geri sayim var,yeter iste 21 olduuu iflahim kesildi der gibi...23 de ise, ay canim canim 23 mu olmus,2-3-4- bu daha da gider der gibi..benim kitap sayimsa 0,00000000091 olabilir

    YanıtlaSil
  2. Aman allahım, benim gibi Martin Eden seven birini buldum. Sana katılıyorum, kitap hiç bitsin istemedim :) Yeri ayrıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martin Eden sevilmez mi ya? 14-15 yaşlarındayken okumuştum ve inanılmaz çarpılmıştım. Şu cümleyi hiçbir zaman unutmadım "Ölümden korkmuyordu. Yaşamın tüm biçimlerine karşı sert ve küçümseyiciydi. Yine de ölürken yaşamı sevdi." Cümle dedim ama cümle öbeği oldu ahah :)

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;