25 Aralık 2015 Cuma


sana uzaydan bahsetmek istiyorum.
iç içe geçtiğimiz evrenlerden.
çok, çok farklı yaşam biçimlerinden.
uzay hakkında hiçbir şey bilmiyorum.

sana taşıyıcı proteinlerden bile bahsedemem, çünkü taşıyıcı proteinler hakkında hiçbir şey bilmiyorum.

sana anılarımı anlatmak isterim ama yapamam.
çünkü hiç anım yok, hiç yaşamadım.

sana ölümden bahsetmek istiyorum ama hiç ölmedim de.

elimi tut gidelim.
ama nereye gidilebilir?

bir genç kadın öldü gözlerimizin önünde, gidelim.
sessizlik, dinginlik mümkün, gidelim.
elimi tut gidelim.
kaçmak doğru değil mi?
belki de o kadar cesur değilim, kaçalım.

nefes alamıyorum.

penceremden bakıp, akıp giden hayatı izlerken ve izlerken ve izlerken ve hiçbir şey yapmazken-

bu dünya beni kabul etmedi, gidelim.
bu dünyayı kabul edemiyorum, gidelim.
sana anlatabilecek hiçbir şeyim yok, gidelim.
konuşmak yersiz, konuşmak gereksiz, anlaşmak ve anlaşılmak mümkün değil, gidelim.
mutluluk nedir sorusuna cevap veremiyorum, gidelim.
uzaya karışmak bile var olamamaktan iyidir, gidelim.
küçülelim, minicik kalalım.
yok olana dek gidelim.

bana bak.
birbirimize bakalım, birbirimizi görelim.
sonra gidelim.
kaybolana kadar, olmayana kadar, birbirimizden de gidelim.

söyleyecek hiçbir şeyim yok.
daha fazla konuşmak, daha fazla dinlemek istemiyorum.
kimse dokunmasın bana, ben kimseye dokunmayayım.
ve kimseyi onaylamayayım.
gidelim.
yıldızlara bakalım, dans edelim, boğulalım sonra.
gidelim.
daha fazla kanamadan, yeni yaralar açılmadan-
ama bir gün çürüyecek bedenim ve- saklayacak hiçbir şey kalmayacak.

gidelim- ama sen gelme.

yaklaşma biraz uzakta dur.
biraz daha biraz daha
ve küçül ve görünme
çünkü elimde bir kurşun kalem ve bir defter bile kalmasın.

sabun köpüğüyüm ben, bir an için var olan
ve sonra sönüp giden
çünkü böyle, çünkü böyle olmalı.

hiçlikten daha çok korktuğum bir şey yok
gidelim.
ama korkularla yüzleşmek gerekir, sen gelme.
ardımdan da bakma.

onarılamaz, telafi edilemez, geçip gitmek mümkün değil, deneyelim.

daha fazla sarsma, bakma ve sorma, iyiyim, kendimdeyim.
gidelim.

ölüm hiçbir zaman şiirsel değil,
olabildiğince çirkin ölelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;